اجرای طرح ترافیکی درمسیر‌های منتهی به استادیوم آزادی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در پی برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی عصر امروز طرح ترافیکی درمسیر‌های منتهی به استادیوم آزادی کرمانشاه اجرا می‌شود.

محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : جشن بزرگ امام مهربانی با اجرای سرود "سلام فرمانده" از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه - ۱۰ خرداد) در استادیوم آزادی کرمانشاه آغاز می‌شود و با توجه به اینکه مسیر تردد و توقف شرکت کنندگان در بلوار شهید بهشتی می‌باشد به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی، تمهیدات ترافیکی از سوی پلیس راهور در نظر گرفته شده و از ساعت ۱۴ اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: مسیر‌های منتهی به استادیوم آزادی به صورت کامل تحت پوشش و مدیریت پلیس قرار می‌گیرند و از توقف غیرمجاز وسایل نقلیه در محل برگزاری مراسم جلوگیری می‌شود.

حیدری تأکید کرد: با توجه به اینکه بلوار شهید بهشتی اصلی‌ترین معبر در شهر کرمانشاه می‌باشد و امروز هم یک روز غیر تعطیل است، پیش بینی می‌شود به دلیل دورزدن‌ها و توقف‌های مکرر در محل برگزاری مراسم، ترافیک نسبت به روز‌های گذشته سنگین‌تر و مدت زمان عبور از محل افزایش محسوسی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: به همین خاطر از رانندگان و شهروندان تقاضا داریم حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و یا از بزرگراه‌های امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.