وقتی ضدانقلاب فراموش می‌کند ردپایش را پاک کند

به نظر می‌رسد ضدانقلاب و رسانه‌های معاند، فراموش کرده‌اند که ردپای خود را پاک کرده و بعد از آن دروغ جدید خود را رونمایی کنند.

اخیرا یک گروه هکری وابسته به گروهک تروریستی منافقین مدعی شد با هک برخی سایت‌ها و دسترسی به برخی از مدارک و اسناد شده است.

یکی از اسنادی که توسط این گروه هکری منتشر شد، نامه‌ای بود که ادعا شده بود حجت‌الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در بهمن ماه سال گذشته نوشته است! ادعایی که با کمی بررسی مشخص شد نادرست و دروغ است، زیرا ماموریت حجت‌الاسلام طائب تیرماه سال گذشته در سازمان اطلاعات سپاه تمام شده بود و از دوم تیرماه ١۴٠١ سردار محمد کاظمی عهده دار این مسئولیت بوده است.

نامه

روز گذشته با انتشار خبری درباره دروغ بودن ادعای مطرح شده از سوی گروه هکری وابسته به منافقین، امروز اینترنشنال سعودی مدعی شده که گروه قیام تا سرنگونی که مسئولیت هک را به عهده گرفته در واکنش به این اخبار اعلام کرده که چنین نامه‌ای را هرگز منتشر نکرده است!

ادعای این گروه هکری و بازنشر آن در حالی با ذوق زدگی در رسانه‌های معاند صورت می‌گیرد که همچنان تا لحظه انتشار این خبر، سند مذکور در کانال گروه وابسته تروریست‌های منافقین وجود دارد که تصویر زیر نشان دهند این موضوع است:

پیام

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
خدا را شکر که دشمنان ایران را احمق آفریدی، آنهم از درجه ی یک آن یعنی احمق های درجه ی یک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
به به
خبرنگار هم که خودش داره از فیلترشکن رادیو فردا استفاده میکنه ....!#$/&
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
مثل اینکه دروغ دوستانتون بر ملا شده ناراحت شدید