باید کوهبنان را به عنوان شهر فرهنگی و معرفتی به جهان معرفی کنیم

نماينده زرند و كوهبنان در مجلس گفت: باید کوهبنان را به عنوان شهر فرهنگی و معرفتی به جهان معرفی کنیم

نماينده زرند و كوهبنان در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت جهان اسلام در جامعه بشری است که در ۴۴ سال گذشته در پرتو منویات مقام معظم رهبری با مداد علما و دما شهدا گام‌های موثری صورت گرفته است.

عفت شریعتی کوهبنانی افزود: امروز ما در کوهبنان وطیفه سنگینی بر عهده داریم، چون شناسنامه کوهبنان بعنوان بام فرهنگی استان کرمان ثبت شده است.

او ابراز داشت: در حال حاضر دشمنان در جهت پیاده کردن اهداف شوم خود گام بر می‌دارند که البته راه به جایی نخواهند برد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: باید کوهبنان را بعنوان شهر فرهنگی و معرفتی به جهان معرفی کنیم، چون به مدد سردار دل‌ها استان کرمان امروز مرکز مقاومت جهان اسلام است و کوهبنان طلایه دار معنویت و معرفت در کرمان است.

او خاطر نشان کرد: امروز مردم ایران اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر حرف‌ها برای گفتن دارند در حالی که در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد قرار داریم البته سرمایه‌های مهم و اساسی کشور ما علما و شهدا هستند.

شریعتی ادامه داد: باید کوهبنان را از جهت معنوی، فرهنگی و معرفتی تقویت کنیم تا کوهبنان طلایه دار فرهنگ در کشور باشد گرچه در گذشته این شهر در محاق فراموشی قرار گرفته بود، اما امروز کوهبنان به خوبی معرفی شده است.

او بیان داشت: تلاش شود هفته فرهنگی کوهبنان تدوین گردد تا دانشمندان و دانش پژوهان کوهبنان مورد توجه قرار گیرند.

شریعتی گفت: در سفر وزیر میراث فرهنگی ظرفیت‌های بارز و نهفته کوهبنان معرفی گردید که جا دارد از همراهی و همکاری فرماندار شهرستان و رئیس میراث فرهنگی تشکر کنیم.

او ابراز داشت: برای جاده کوهبنان هم در سفر ریاست جمهوری مصوباتی گرفته شد که بدنبال پیمانکاران قوی هستیم که جا دارد مسئولین اجرایی شهرستان هم مساعدت کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار