قائم مقام رئیس صدا و سیما:

جهان بانو ظرفیت اجرا در کشور‌های غیر اسلامی را دارد

وحید جلیلی، قائم مقام رئیس صدا و سیما گفت: «نمایش میدانی «جهان بانو» این قابلیت و ظرفیت را دارد که در کشور‌های غیر اسلامی هم اجرا شود.»

وحید جلیلی، قائم مقام رئیس صدا و سیما  پس از تماشای نمایش میدانی «جهان‌بانو» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه کنندگی علی اسماعیلی از سازندگان این اثر تشکر و بیان کرد: «تولید چنین نمایش‌هایی کار سختی است. مجموعه‌ای از پشتیبانی‌ها، تدارکات، طراحی‌ها و هنر‌های مختلف باید کنار هم قرار بگیرد تا چنین اتفاقی رقم بخورد.»

جلیلی در ادامه گفت: «دوستان در سازمان اوج اینگونه نمایش‌ها را پیش‌تر در کشور‌های مختلف روی صحنه برده اند که استقبال خیلی خوبی از آن‌ها شده است. نمایش «جهان بانو» هم می‌تواند در کشور‌های مختلف، حتی در کشور‌های غیر اسلامی اجرا شود. بنظرم باید این اتفاق رخ دهد تا دیگران هم چنین محصولاتی که به همت بچه‌های انقلاب تولید می‌شود را تماشا کنند.»

قائم مقام رئیس صدا و سیما در پایان بیان کرد: «به دوستانم در مجموعه اوج به خاطر همت و تلاش شان تبریک عرض میکنم که از انجام کار‌های بزرگ واهمه ندارند و سراغ تولید چنین آثاری می‌روند.»


جهان بانو ظرفیت اجرا در کشور‌های غیر اسلامی را دارد 

«جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس ساعت ۱۹:۳۰ هر شب در بوستان ولایت تهران روی صحنه می‌رود. این نمایش روایت زندگی زنان بزرگ تاریخ از ابتدا تاکنون است و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.

جهان بانو ظرفیت اجرا در کشور‌های غیر اسلامی را دارد

عوامل نمایش «جهان بانو» عبارتند از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
فوق‌العاده شگفت انگیز است قرآن باترجمه خود زبان بلدید برنامه آموزش بدهید قرآن کامل آموزش پخش کنید قرآن قانون حکم پخش کنید بهتر است
آخرین اخبار