رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت خیّران در طرح احداث خوابگاه دانشجویی وزارت علوم

گنجی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ خیّر در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های زیر نظر وزارتخانه همکاری می‌کنند از خیران نیک اندیش خواست در اجرای طرح ۵۰-۵۰ برای ساخت خوابگاه‌ها همکاری با وزارت علوم تحقیقات و فناوری مشارکت کنند.

دکتر مسعود گنجی روز شنبه در نشست بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی در این مرکز علمی، مشارکت خیران در پروژه‌های دانشگاهی را منشا خیر و برکت دانست و گفت: در طرح وزارت علوم، هر خیّری که ساخت ۵۰ درصد خوابگاه دانشجویی را عهده دار شود، وزارتخانه نیز ۵۰ درصد مابقی را تکمیل می‌کند.

او ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان نیز متعهد به تجهیز آن خوابگاه می‌شود و صندوق خیریه رفاه دانشجویی به منظور کمک به دانشجویان نیازمند راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بازدید از ۹۸ دانشگاه طی ۲ سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این بازدید‌ها مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها احصا شده و جهت حل آن‌ها اقداماتی انجام گرفته است.

دکتر اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی، رصدخانه و کمک به دانشجویان نیازمند در این دانشگاه، خواستار مشارکت بیش از پیش خیرین در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی شد.

او افزود: هر یک از ما وظیفه داریم تا خدمات مطلوبی را در شان شهر و وطنمان به دانشجویان آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارائه دهیم.

حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز نیکوکاری را باقیات الصالحات عنوان کرد و گفت: طی سال‌های اخیر کمک قابل توجهی توسط خیرین به دانشجویان انجام شده، اما همچنان به همکاری بیشتر خیران نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار