امیرعبداللهیان در پیام به همتای ترکیه‌ای:

تعمیق مناسبات همه جانبه ایران و ترکیه به ارتقای ثبات و توسعه در منطقه کمک می‌کند

وزیر خارجه نوشت: توسعه و تعمیق مناسبات همه جانبه ایران و ترکیه علاوه بر تامین منافع دو ملت، به ارتقای ثبات و توسعه در منطقه کمک خواهد کرد.

در پی انتخاب هاکان فیدان به عنوان وزیر خارجه جدید ترکیه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای ترکیه‌ای تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انتصاب جنابعالی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری ترکیه را صمیمانه تبریک می‌گویم. امیدوارم که در دوره مسؤولیت جنابعالی، همکاری‌های مشترک دستگاه‌های دیپلماسی دو کشور ایران و ترکیه در مسیر منافع و مصالح دو ملت بیش از پیش افزایش یابد.

در پیام مذکور عنوان شده است: بر این باورم که توسعه و تعمیق مناسبات همه جانبه دو کشور، علاوه بر تامین منافع و مصالح دو ملت، به ارتقای ثبات و توسعه در منطقه و جهان اسلام کمک خواهد کرد. از خداوند متعال موفقیت جنابعالی و بهروزی ملت دوست، همسایه و برادر جمهوری ترکیه را مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.مواظب اردوغان دو رو باشید،گاهی باشماست گاهی با غرب.
Turkey
Deniz
۱۸:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
ایشالله که روشهای درست مملکت داری رو از هم یاد بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
اگر غربگداهای هرزه بذارن و سنگ اندازی نکنن ما روش درست مملکت داری را بلدیم.مرگ بر غربگدای خائن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

همه این حرف ها را به شرطی از تو می پذیرم که آن را در ترکیه اجرا کنی، مثلا مراسم‌ ملی ایران در کنسول گری های ایران در ترکیه اجرا شود،
اگر لازم شد ما هم اقدام متقابل در ایران انجام دهیم قبول دارم،

قرآن کریم،
وٱلۡقَمَرَ قَدَّرۡنَٰهُ مَنَازِلَ حَتَّىٰ عَادَ كَٱلۡعُرۡجُونِ ٱلۡقَدِيمِ،

ضرب المثل ایرانی:
ماه همیشه پشت ابر نمی ماند.
آخرین اخبار