اداره‌کل بنادر و دریانوردی برای عمل به مسوولیت اجتماعی آب بیمارستان چابهار را تامین کند

سرپرست بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: تامین آب بیمارستان به عنوان یکی از مراکز خدمات دهنده برای مردم و مسوولان بهترین جا برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی توسط برخی از سازمان‌ها بویژه اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان است.

دادگر سرپرست بیمارستان امام علی (ع) چابهار با اشاره به اینکه آب بندرشهیدبهشتی، بندرشهید کلانتری و کوی مسکونی بندر با ساخت آب شیرین کن در محدوده آن بندر و اجرای خط انتقال و ایجاد شبکه آبرسانی تامین می‌شود گفت: فاصله گیت شرقی بندر شهید بهشتی چابهار با بیمارستان امام علی (ع) در حد ۵۰۰ متر است پیشنهاد می‌شود چنانچه یک لوله آب از بندر به بیمارستان اجرا شود شاهد بهره‌مندی آب شبانه‌روزی و نجات از آب لب شور تانکر‌های سیار خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اینک روزانه ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار لیتر مصرف آب در بیمارستان چابهار است که توسط تانکر‌های آبرسانی سیار از روبروی ترمینال ورودی شهر از طرف نوبندیان با هزینه فراوان و سنگین تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: حاضریم هزینه‌های آب از بندر را از حساب بیمارستان پرداخت کنیم و از این بابت مشکلی نداریم تنها مشکل نبود آب است.

دادگر گفت: آب تانکر‌های سیار لب شور وغیربهداشتی است که متاسفانه خیلی از دستگاه‌ها و تجیهزات پزشکی بیمارستان را از کار انداخته است.

وی ادامه داد: در بیمارستان یک چاه حفر شده و قرار است آب شیرین کن توسط یکی از خیران راه اندازی شود، ولی چه بهتر بود که اداره کل بنادر و دریانوردی برای تامین آب بیمارستان چابهار همکاری می‌کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار بیان کرد: بهترین راه برای حل مشکلات اصولی مردم ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی است که امیدوارم مورد توجه مسوولان کشور قرار گیرد تا شاهد ارتقای سطح سلامت مردم باشیم.

برچسب ها: بیمارستان ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار