سید محسن لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل شد

در مراسمی باحضور مسئولان کشوری و استانی سید محسن لطیفی به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل معرفی شد.

معاون امور استان‌های صداوسیما با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی گفت: رسانه ملی در این راستا با تولید و پخش برنامه‌ها اهتمام جدی دارد.

حسن عابدینی گفت: حضرت امام خمینی (ره) صداوسیما را یک دانشگاه عنوان کردند و رهبر معظم انقلاب هم صداوسیما را علاوه بر دانشگاه یک آوردگاه برای مبارزه با فتنه‌ها و و قرارگاه امید پراکنی و آسایشگاه عنوان کردند.

او با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در۱۴ خرداد گفت: در این سخنرانی رهبر معظم انقلاب ۴۵ بار واژه امید را بیان کردند که این امر رسالت رسانه ملی را خطیر کرد.

معاون امور استان‌های صداسیما بیان کرد: در حال حاضر ۲۹۸ شبکه فارسی زبان دشمن و چندین شبکه‌های دیگر شبانه روزی علیه انقلاب اسلامی کار می‌کنند و رسانه ملی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان رسالتی خطیر دارد.

عابدینی بیان کرد: عدالت محوری اولویت اساسی رسانه ملی است و قرار است ۱۰ ساعت برنامه‌های استانی از شبکه‌های یک ودو سه وچهار رسانه ملی پخش شود.

او افزود: قرار است سریال شاه اسماعیل صفوی در رسانه ملی ساخته شود تا ظرفیت تاریخی و فرهنگی اردبیل برای همگان معرفی شود.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این مراسم گفت: وحدت و همدلی در صداوسیما باید مبنای کار باشد و هیچ شکافی نباشد تا صداسیما به رسالت خطیر خود عمل کند.

او گفت: ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیار خوبی در صداوسیمای مرکز اردبیل وجود دارد و این استعداد‌ها و ظرفیت‌ها باید به صورت ویژه احیا شود و انگیزه مضاعف در این استعداد‌ها ایجاد شود که این مطالبه جدی از مدیرکل جدید است.

عباس زاده، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تحول و انقلاب عظیمی در صداوسیما اتفاق افتاده است و باید صداوسیما از ظرفیت نخبگان هم برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

سید غنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی هم خواستار ساماندهی نیرو‌های صداوسیمای مرکز اردبیل شد و گفت:نیاز است این امر هر چه زودتر حل شود.

سید محسن لطیفی، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل هم بر ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی و سینمایی مقدس اردبیلی قول مساعد داد و افزود: با همت همکاران برای پیشبرد اهداف صداسیما تمام تلاش امان را انجام می‌دهیم.

علی ملااحمدی، مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز اردبیل هم از اقدامات و عملکرد دوران فعالیت خود گزارشی ارائه داد.

در پایان از تلاش‌های علی ملااحمدی مدیرکل سابق و محمد حسن پستی سرپرست مرکز تجلیل و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار