سنگربان ملی پوش هندبال بانوان قم راهی لیگ رومانی شد

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: «فاطمه خلیلی بهفر» دروازه بان ملی پوش قمی تیم ملی هندبال کشورمان برای بازی در لیگ هندبال زنان رومانی راهی این کشور شد.

سیده لیلا عنبری گفت: باشگاه «csm Iasi» رومانی فاطمه خلیلی بهفر را برای حضور در چارچوب دروازه تیمش جذب کرده است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این دروازه بان ملی پوش کار خود در هندبال کشور را از باشگاه هدف پویان جوان قم آغاز کرد و همراه این تیم در لیگ برتر هندبال زنان موفق شد چهره خوبی از خود به نمایش گذاشته و ملی پوش شود.

عنبری بیان کرد: خلیلی بهفر در لیگ هندبال کشورمان سابقه عضویت در تیم‌های باشگاهی دیگر نظیر نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و اشتاد سازه مشهد را دارد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این دروازه بان قمی همراه با تیم ملی زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان چهارم دست یافت و موفق به حضور در جام جهانی هندبال زنان شد و در برابر تیم‌های نروژ و آنگولا بهترین بازیکن زمین شد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: خلیلی بهفر فصل گذشته عضو تیم آنادولو آنتالیا در سوپر لیگ ترکیه بود و در فصل اخیر با ۱۲۹ سیو در جمع پنج دروازه‌بان برتر سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار