استاندار سیستان و بلوچستان:

باید معلمان از نظر علمی مورد ارزیابی قرار گیرند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید معلمان در بازه‌های زمانی مختلف از نظر علمی مورد ارزیابی قرار گیرند.

  محمد کرمی عصر امروز پنجشنبه در نشستی با مدیران آموزش پرورش سیستان و بلوچستان افزود: فرزندان ما از دوران کودکی تأثیر پذیرند از همین رو یک واکنش معلم یا استاد ممکن است تأثیری بر ذهن شاگرد بگذارد که وی را به یک انسان توانمند و مفید برای جامعه تبدیل کند.

وی اضافه کرد: تداوم آموزش معلمین یک عامل بسیار مهم در توانمند سازی آنان بوده چرا که این استاد است که می‌تواند تأثیرگذاری بسیار زیادی بر شاگرد خود داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: داشتن معلم توانمند یک عامل بسیار تأثیرگذار در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بوده چرا که این معلم است که تأثیرات بسیار عمیقی می‌تواند بر دانش‌آموزان داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در کنار یکدیگر ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: باید معلمان در بازه‌های زمانی مختلف از نظر علمی مورد ارزیابی قرار گیرند.

کرمی تاکید کرد: خانواده و مدرسه باید برخوردی هماهنگ داشته باشند تا دانش آموز دچار دوگانگی نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا درسته تو استان سیستان و بلوچستان بدون آزمون معلم استخدام می کنند با رشته های عجیب از دانشگاه علمی کاربردی که بعضی هاشون سطح سواد شون از یک دانش آموز ششم ابتدایی کمتر است. و بعد با پارتی خودشان را مدیر یا معاون می کنند تا از تدریس افتضاحشون فرار کنند و ما با سطح سواد بالا مون در این استان چون پارتی نداریم بیکار هستیم خواهشاً رسیدگی کنید