صدور کارت‌های شناسایی هوشمند اتباع خارجی در استان‌ها؛ به زودی 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت گفت: طرح صدور کارت‌های شناسایی هوشمند اتباع خارجی در استان‌ها به زودی اجرایی خواهد شد.

اصغر بلوکیان در مراسم معارفه مدیر کل جدید اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، با تاکید بر ضرورت تعامل با دستگاه‌های ذیربط در حوزه اتباع خارجی و نیز سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی، هدف از این اقدام را ارائه قانونمند خدمات و جلوگیری از سرگردانی مراجعه کنندگان خارجی در دستگاه‌های خدمات رسان در زمینه‌های مختلف همچون خدمات تحصیلی، درمانی، بهداشتی و تردد برشمرد.
 
سیدهادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: یکی از موارد مورد تاکید در این حوزه، تحقق سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم در ارتباط با سامان بخشیدن و اجرای طرح هوشمند مدیریت اتباع خارجی است.
 
حسین شرافتی راد مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی هم با اعلام آمادگی خود برای رفع چالش‌ها و مشکلات، ابراز امیدواری کرد، با همکاری و تعامل با دستگاه‌های داخلی و خارجی و اهتمام کارکنان اداره کل امور اتباع خراسان رضوی، گام‌های اثربخشی در این زمینه برداشته شود.
 
در این مراسم از خدمات سیدعلی قاسمی مدیرکل سابق، قدردانی و حسین شرافتی به عنوان مدیرکل جدید اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی معارفه شد.
 
شرافتی راد پیش از این، سابقه فرمانداری شهرستان‌های تایباد و تربت حیدریه و مدیرکلی دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی را در کارنامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Meysam
۱۹:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
گواهینامه هم تعلق می‌گیرد