بزرگترین مرکز فروش فرش، مبل و لوازم خانگی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد

بزرگترین مرکز فروش فرش، مبل و لوازم خانگی جنوب کشور و استان فارس به همت مجتمع زندیه در شیراز افتتاح شد.

آریا اسفندیاری، مدیرعامل مجتمع زندیه شیراز در حاشیه گشایش متجمع زندیه در شیراز گفت: مجتمع فرش زندیه با یک تغییر برند به مجتمع زندیه از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او ادامه داد: پیش از این تنها تولید کننده فرش جنوب کشور و دارای کارخانه فرش بودیم که هم کار عرضه و هم فروش را به عهده داشتیم و در عین حال بیشترین همکاری را با ادارات سازمان‌ها و ارگان‌ها تاکنون داشته ایم.

مدیرعامل مجتمع زندیه شیراز با بیان اینکه امروز کمتر اداره‌ای در سطح این کلانشهر وجود دارد که قرارداد ویژه با ما در عرصه فرش نداشته باشد، گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر اضافه شدن بخش فروس لوازم خانگی و البته احساس خلاء از این بابت در شهر که محموعه‌ای کامل برای فروش فرش و دیگر ملزومات خانگی وجود نداشت، راه اندازی این شعبه که در واقع سومین شعبه مجتمع زندیه است، در دستور کار قرار گرفت.

اسفندیاری ادامه داد: نهایتا تصمیم گرفته شد تا این مهم در شیراز کلید زده شود و بزرگترین مرکز فرش و لوازم خانگی جنوب کشور را در شیراز افتتاح کنیم.

او همچنین از اشتغال به کار ١٠٠ نفر به صورت مستقیم با راه اندازی مجتمع زندیه در بخش اداری و فروشگاهی خبر داد و گفت: هم اینک در هر سه شعبه ٢٠٠ نفر نیروی بومی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل مجتمع زندیه شیراز تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی تسهیل در امر خرید به ویژه قشر جوان در آستانه ازدواج و تکمیل جهیزیه را وظیفه خودمان می‌دانیم.

اسفندیاری به شرایط فروش ویژه افتتاحیه مجتمع زندیه اشاره و با بیان اینکه هیچگونه کارمزدی برای اقساط خرید کالا پیش بینی نشده و کالا به قیمت کارخانه عرضه می‌شود، عنوان کرد: در حوزه لوازم خانگی جایی در کشور وجود ندارد که کالا با اقساط بدون کارمزد در اختیار شهروندان قرار داده شود.

او با بیان اینکه همچنین با همکاری با تامین کنندگان لوازم خانگی توانایی‌های مجموعه زندیه، این شرایط ویژه فروش برای مشتریان فراهم شده است، گفت: پیش از این دو شعبه فرش در همت شمالی و امیرکبیر فعال بود و اکنون سومین شعبه با تغییر برند به مجتمع زندیه آغاز به کار کرد. البته دینی نسبت به شرق شهر بر خود احساس کردیم تا در این زمینه هم قدم برداریم.

مدیرعامل مجتمع زندیه شیراز، از فروش بیش از ١٠٠ برند با بیش از ٤٠٠٠ هزار قلم کالا در این مجتمع خبر داد و افزود: تلاش کرده ایم تا از تولیدات فارس و ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم. به گونه‌ای که بیش از ٩٠ درصد تامین کالا‌های ما از استان فارس است.

اسفندیاری ادامه داد: درب مجتمع زندیه به روی تمام تولید کنندگان و بازرگانان فارس باز است و آمادگی داریم ظرفیت فروش و عرضه را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. با بانک‌های مختلف در قالب اقساط بلندمدت نیز همکاری داریم و تمام کالا‌های این مجتمع تماما ایرانی است.

او با تاکید بر این نکته که کیفیت محصولات ما با برند‌های خارجی برابری می‌کند و حتی مطلوب‌تر است، عنوان کرد: 
جلوگیری از قاچاق کالا و آگاهی مردم از خرید برند‌های اصیل دو هدف مهمی است که با راه اندازی این مجتمع دنبال می‌شود.

مدیرعامل مجتمع زندیه شیراز گفت: مردم اطمینان داشته باشند که بهترین اجناس، با کیفیت‌ترین و بهترین قیمت در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

اسفندیاری به فعالیت حدود ٢٥٠ نماینده در قالب یک شرکت بازرگانی در سطح کشور در حوزه فرش هم اشاره و عنوان کرد: افتتاح این مجتمع قدم اول ما نیست و در آینده‌ای نزدیک در سراسر کشور برنامه‌های بزرگی داریم.

او با بیان اینکه خدمات فروش لوازم خانگی در دو شعبه دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: آزادی عمل برای انتخاب کالا در این مجتمع فراهم شده است.

مدیرعامل مجتمع زندیه شیراز با اشاره به پیش بینی فضای پارکینگ در این مجتمع، از برنامه توسعه‌ای در استان و کشور برای گشایش دیگر شعبه‌ها خبر داد.

اسفندیاری در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه دسترسی به مجتم زندیه تنها از بولوار مدرس پیش بینی شده، ساعت کاری این مجتمع را از ساعت ٩ صبح تا ٢٢ شب اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار