انهدام یک شرکت هرمی در شهریار/ ۱۱ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از انهدام یک باند شرکت هرمی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای اصلی آن خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهرک مریم شهریار، بررسی موضوع در دستورکار مأموران کلانتری ۱۹ شهید جعفریه قرار گرفت و مأموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی با بیان اینکه محل فعالیت اعضای این باند در شهرک مریم نیز مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: با کسب این اطلاعات مأموران انتظامی اقدام به هماهنگی قضائی کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به حضور مأموران در محل تصریح کرد: مأموران ۱۱ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود کشف و ضبط شد.

فتاحی با بیان اینکه با این اقدام پلیس شبکه اصلی این باند کلاهبرداری متلاشی شد، گفت: متهمان دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اقرار کردند و پس از آن با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با هشدار نسبت به فعالیت شرکت‌های هرمی گفت: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامد‌های عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری، بی‌تجربگی و وسوسه از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است که سرانجامی به جز سرخوردگی و افتادن در دام سودجویان درپی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار