معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: پیام انقلاب و ارزش‌های انقلاب اگر در قالب هنر عرضه نشود، ماندگاری آن کاهش پیدا می‌کند.

مجید منعمی در آئین افتتاح حوزه هنری بروجرد ضمن تشکر از همه افرادی که مسبب شروع به کار این مجموعه از تبار ۱۳ ساله، بوده‌اند، اظهار داشت: افراد مختلفی برای به ثمر نشستن این مرکز پای کار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه ارکان شهرستان برای افتتاح این مرکز تلاش کرده‌اند که این اتفاق مهم رقم بخورد، عنوان کرد: به‌جز مراکز استان‌ها، پنج یا شش شهر در کشور، حوزه هنری مستقل دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به اهمیت هنر اشاره کرد و گفت: وقتی به منظومه فکری مقام معظم رهبری رجوع می‌کنیم پرداختن به هنر، بروز و ظهور جدی دارد، تأکیدات ایشان نشان می‌دهد عرصه هنر، عرصه مهمی به‌ویژه در انقلاب اسلامی است.

منعمی، گفت: پیام انقلاب و ارزش‌های انقلاب اگر در قالب هنر عرضه نشود، ماندگاری آن کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی می‌تواند از طریق هنر پیام خود را به سراسر دنیا صادر کند و از این جهت هنر نیاز به زایش دارد و این مهم از طریق ظرفیت‌هایی همچون حوزه هنری قابل دستیابی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، گفت: تأسیس این مرکز اهمیت بسیار بالایی دارد؛ اما تداوم آن مهم‌تر است و توقع این است همان‌طور که افراد بسیاری برای شروع فعالیت آن پای کار بودند، برای تداوم هم پای کار باشند که اثرگذاری آن را هم شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.