آخرین حضور «گربه نره و روباه مکار» در تئاتر شهر/ ۱۱ اثر نمایشی روی صحنه نمایش می‌روند

در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک شاهد اجرای ۱۱ اثر نمایشی خواهیم بود.

در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک شاهد اجرای ۱۱ اثر نمایشی خواهیم بود و «گربه نره و روباه مکار» پس از یک ماه سالن اصلی تئاتر شهر را ترک خواهند کرد.

در چهارمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک (یکشنبه یازدهم تیر)، شش نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

نمایش‌های صحنه‌ای

«درباره رقص» نوشته یاسین فرخی با کارگردانی پریناز خسروی از تهران با مدت‌زمان ۴۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در سالن قشقایی اجرا می‌شود.

«میرزا محمد» به نویسندگی عقیل جماعتی با کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد از بوشهر با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن سایه روی صحنه می‌رود.

همچنین «مهرنگ» به نویسندگی و کارگردانی راضیه حسین‌پور از سراوان به مدت ۲۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش اجرا می‌شود.

نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران برای ۷۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

نمایش «سومین روز تابستان» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان به مدت ۴۷ دقیقه دیگر نمایشی است که در قالب اجرا‌های جشنواره عروسکی تهران در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند «شازده‌کوچولو» نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری با کارگردانی مرضیه درخشان‌نیا از همدان را در مدت زمان ۳۵ دقیقه ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر روی صحنه تماشا کنند.

نمایش‌های فضای باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک هم پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی از تهران در ساعت ۱۹، «شکارچی» به نویسندگی و کارگردانی لیلا بیگوند از تهران در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش «نوازندگان غول‌پیکر بختیاری» به نویسندگی و کارگردانی محسن اکرمی ابرقویی از یزد در ساعت ۲۰ و نمایش «زاده قوس فلک است اصفهان...» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه نقوی از اصفهان در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیری هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار