۱۳۰۰ برنامه اوقات فراغت در استان سمنان اجرا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از یک هزار و ۳۰۰ فعالیت توسط موسسه‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های تحت پوشش این اداره کل در طرح غنی سازی اوقات و فراغت خبر داد.

فلاح  در جمع خبرنگاران   از اجرای بیش از یک هزار و ۳۰۰ فعالیت توسط موسسه‌ها، انجمن‌ها، کانون‌ها و سایر مراکز تحت پوشش این اداره کل در طرح غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبر داد.

وی افزود: ۴۵۳ مرکز فرهنگی هنری، مؤسسه، انجمن، آموزشگاه آزاد هنری و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت در این استان مشارکت و همکاری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مجموع افراد تحت پوشش این مراکز در طرح اوقات فراغت را بیش از ۳۷ هزار نفر پیش بینی کرد و گفت: ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد با قریب ۵۰۰ فعالیت قریب ۱۵ هزار نفر را تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار داده اند.

فلاح، با اشاره به مشارکت معاونت‌های فرهنگی رسانه‌ای و هنری سینمایی این اداره کل در برنامه‌های اوقات فراغت اظهار داشت: معاونت فرهنگی با همکاری ۳۷ مؤسسه و آموزشگاه قریب ۳۷۰ نفر و معاونت هنری نیز با ۲۴ برنامه و بیش از ۷۰۰ نفر شرکت کننده در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت همکاری دارند.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد هنری در استان سمنان با ۱۲۹ مرکز و ۳۸۷ فعالیت در مجموع بیش از ۱۲ هزار نفر از نوجوانان و جوانان را تحت پوشش فعالیت‌های آموزشی در تابستان امسال قرار داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.