رضایت مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از عملکرد جوانان این جمعیت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: فعالیت‌های جوانان این جمعیت در عرصه‌های مختلف خدمات داوطلبانه، تحسین برانگیز، ارزشمند و باعث مباهات است.

آیین تجلیل از فعالان بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی استان کرمان در قالب ویژه برنامه استانی شوق رویش با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهر ماهان برگزار شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم گفت: ماندگارترین خاطرات زندگی، در جایگاه‌هایی رقم می‌خورد که خدمتی خالصانه و داوطلبانه انجام شود و جمعیت هلال احمر زیباترین فرصت ماندگار شدن در فصل جوانی است.

او با اعلام اینکه فعالیت‌های با ارزش اعضای جوانان در عرصه‌های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان، تحسین برانگیز، ارزشمند و باعث مباهات است، افزود: در نوروز امسال طبق آمار اداره کل میراث فرهنگی استان، کرمان نسبت به پارسال ۲۱ درصد افزایش مسافر نوروزی داشت.

فلاح با اشاره به ارائه خدمات پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در بیست وسومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافرین نوروزی عنوان کرد: ارائه خدمات متنوع امدادونجات، فرهنگی، آموزشی شامل: ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اکیپ‌های سحاب، پویش بهرفت و آموزش مهارت‌های ترافیکی و امدادی، فضای دوستدارکودک، جشنواره عکس و فیلم کوتاه بشردوستی، خیمه‌های نماز و خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت با ملاحظات فرهنگی تقارن با مناسبت ماه مبارک رمضان در ۱۶ شهرستان انجام شد.

امام جمعه شهر ماهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ارائه خدمات بشردوستانه، عام المنفعه، امدادونجات و ... از سوی این نهاد مردمی در حوادث و عرصه‌های سخت باعث ایجاد آرامش در جامعه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان هم در این مراسم از خدمات ارزشمند اعضای جوانان در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد و گفت: معرفت، حرکت، سرعت، سبقت و امامت در ارائه خدمات به همنوع باعث ماندگاری آن خدمت خواهد شد.

هادی فرشید معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: آیین تجلیل از فعالان بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با حضور ۱۴۰ پرسنل و عضو داوطلب از ۲۰ شهرستان در اردوگاه شهید باهنر ماهان برگزار شد.

او افزود: در این مراسم جمعی از مسئولین استانی و شهر ماهان، روسای شعب، مسئول جوانان و اعضای داوطلب که در ایام نوروز جمعیت هلال احمر را همراهی کردند، تجلیل شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار