ارتقای ۱۱ سایت همراه اول روستا‌های کرمان

ساجدی گفت: در ماه گذشته، بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات، صرف ارتقای ۱۱ سایت در روستا‌های کرمان شد.

حسین ساجدی از ارتقای ۱۱ سایت در روستای شهرستان‌های عنبرآباد، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، بافت، کرمان و منوجان  به منظور دستیابی روستاییان به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات طی  ماه گذشته  خبر داد و گفت:  به زودی شاهد خبر‌های خوبی برای مردم استان خواهیم بود.

او با اشاره به ارتقای سایت همراه اول به تکنولوژی ۴G  برای روستای سرجنگل شهرستان عنرآباد بیان کرد: با ارتقای این سایت، ۷۶ خانوار و۲۹۰ نفر جمعیت در این روستا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از ارتقای سایت همراه در روستا‌های وحدت آباد و عزت آباد بخش مرکزی شهرستان سیرجان خبر داد و افزود: با ارتقای این سایت به تکنولوژی ۴G ، جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۲۴ نفر در این روستا‌ها از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

او در ادامه از ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول روستای دره رنج بخش مرکزی رفسنجان با ۵۱ خانوار و۱۹۳ نفر خبر داد و بیان داشت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال صرف ارتقای سایت همراه اول به تکنولوژی ۴G از محل اعتبارات وزارت ارتباطات طرح uso شده است.

ساجدی از ارتقای سایت همراه اول در روستا‌های استخرگروک، باب میشان، باب نم و بابکیکی بخش ساردوییه شهرستان جیرفت نیز در ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: روستا‌های این شهرستان با ۱۳۴ خانوار و۴۵۰ نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

او  از ارتقای ۲ سایت همراه اول در ۳ روستای شهرستان منوجان نیز خبر داد و گفت: روستا‌های تجدانو، چاه شاهی و گدارتخت با مجموع ۶۲۰ خانوار و ۲ هزار و ۱۷۱ نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول در روستای گوشگ علیا شهرستان بافت نیز با ۱۶۵ خانوار و۵۱۶ نفر جمعیت با مبلغ اعتباری ۳۰ میلیارد ریال به منظور برخورداری از اینترنت پرسرعت همراه اول خبر داد.

او ارتقای ۲ سایت همراه اول در روستا‌های شهرستان کرمان را نیز از جمله خدمات اداره کل متبوع خود به روستاییان استان در ماه گذشته دانست و افزود: روستا‌های استخروییه، کریم آباد، آب نیل بخش چترود و چناروییه، استخروییه بخش مرکزی با ۹۶۸ نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیداکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار