هیئت های مذهبی اتباع حمله تروریستی شیراز را محکوم کردند

هیئات مذهبی اتباع خارجی ساکن شیراز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

هیئات عزاداری و جمعی از متدینین افغانستانی مقیم شیراز طی بیانیه‌ای حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را جنایتی وحشیانه خوانده و تاکید کردند اتباع افغانستانی چنین اقدامات کور و ددمنشانه‌ را شدیدا محکوم می‌کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است حمله ددمنشانه و جنایت وحشیانه عناصر تکفیری و دشمنان قسم خورده جهان اسلام در تعرض به حریم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام که منجر به شهادت زائران آن آستان مقدس شده است را به شدیدترین لحن ممکن محکوم نموده و این حادثه را تعرض به حریم مقدس اهل بیت و مصداق حرمت شکنی اماکن مقدس می‌دانیم.

در بخش دیگری از بیانیه یادشده آمده است بار دیگر دست تکفیر و توحش حادثه‌ای را رقم زد که ناشی از جهالت جاهلان سربرآورده از مستکبرین جهانی است و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، این گونه حرکت‌های کور و منفور هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس موجب حب بیشتر اهل بیت در در دل مسلمین و تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران می‌شود.

صادرکنندگان این بیانیه تاکید کرده‌اند: هیئت‌های مذهبی اتباع خارجی مقیم شیراز ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معزز شهدای این حمله و درخواست شفای عاجل از درگاه خداوند متعال برای زائرین مجروح این حادثه، تا پای جان از حریم مطهر اهل بیت دفاع خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار