واگذاری زمین به ساکنان روستاهای گناباد ۱۴ درصد افزایش یافت

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت:‌ ۱۲۰ قطعه زمین از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای احداث واحد مسکونی به متقاضیان مناطق روستایی این شهرستان واگذار شد.

ابوالفضل شاکری گفت: یک هزار و ۱۸۸ واحد روستایی در شهرستان گناباد نیز طی 2 سال گذشته تسهیلات ساخت دریافت کرده اند.

وی ادامه داد:‌ شهرستان گناباد با جذب ۲ هزار و ۱۴۱ تن قیر برای آسفالت معابر روستایی طی همین مدت رتبه نخست استان خراسان رضوی را از این نظر کسب کرد، درحالیکه در ۲ سال پایانی دولت دوازدهم حدود یک چهارم این میزان قیر جذب شده بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد اضافه کرد:‌ ۱۷ کیلومتر از جاده های روستایی گناباد بیشتر در روستاهای دور افتاده و محروم نظیر «کلاته کلوخ، کبوترکوه، زیرجان» و غیره روکش آسفالت انجام شده است.

شاکری گفت:‌ با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری شهرستان گناباد در ۲ سال ابتدای دولت سیزدهم، ۳۱۰ شغل ایجاد شد که این میزان در مقایسه با دولت قبل رشد زیادی داشت.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هم طی همین مدت برای احداث پست برق «موبیل» در ناحیه صنعتی کوثر و پست ۱۳۲ کیلوولت گناباد جنب پلیس راه هزینه شده است و تا پایان سال پست ۱۳۲ کیلوولت به بهره برداری می رسد که از مزایای این طرحها تامین برق مشترکان جدید به ویژه مشترکان صنعتی و افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق است.

معاون فرماندار گناباد گاز رسانی به ۱۰ روستای شهرستان گناباد با بیش از یک هزار نفر جمعیت را از دیگر اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و بیان داشت:‌ عملیات اجرایی چهار روستای دیگر هم در دست اجرا است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار