ادیانی:

درس بزرگ شهدا، خدمت صادقانه به مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: درس بزرگ شهدا به همه ما این است که خدمت خود را صادقانه، بی منت و تلاش شبانه روزی به مردم ارائه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در مراسم گرامیداشت هفته دولت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر ۲ عنصر شایسته و کم نظیر انقلاب و امام راحل و شخصیت‌هایی بی بدیل و کم نظیر بودند.

او با بیان اینکه شهید رجایی توانست دولت در تراز اسلامی را برای همگان هویدا کند، افزود: دولت کنونی جمهوری اسلامی ایران یک دولت مردمی، انقلابی، پایبند به ارزش‌ها و اصول و خدمتگزار به مردم است که همه توان خود را در برابر جبهه کفر به کار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: بزرگترین دستاورد ملت ایران اسلامی در انتخاب رئیس جمهور این است که در این دولت کوچکترین خدشه‌ای به اصول‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد نشده است و کارنامه‌ای بسیار درخشان و قابل قبول دارند.

او با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از قدرت منطقه‌ای فراتر رفته است، افزود: اگر شهید سلیمانی و میدان مقاومت نبودند، امروز باید در داخل کشور با دشمنان مقابله می‌کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اظهار کرد: امروز به تعبیر سردار شهید سلیمانی، دشمنان اگر حرکتی بر علیه ما شروع کنند، پایان آن را ما رقم می‌زنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: به عنوان یک سرباز کوچک در مجموعه انتظامی کشور عرض می‌کنم که درس بزرگ شهدا به همه ما این است که خدمت خود را صادقانه، بی منت، با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی به مردم ارائه دهیم.

خدمت به زائران اربعین حسینی باعث افتخار پلیس است 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اظهار کرد: نیرو‌های مسلح از جمله مجموعه انتظامی کشور الگوی خوبی برای خدمت رسانی به مردم هستند و جان خود را در این مسیر فدا می‌کنند.

او با اشاره به اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس پیرامون ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز‌های کشور، افزود: مجموعه انتظامی کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود به صورت شبانه روزی در جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) تلاش می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تسهیل در عبور و مرور، مراقبت‌های ویژه از زائران تا مرز، اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری و صدور گذرنامه را از مهم‌ترین اقدامات پلیس در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

او با اشاره به راه اندازی ۹ موکب توسط مجموعه انتظامی کشور برای زائران اربعین حسینی، افزود: پلیس از ابتدا تا انتها در خدمت زائران است و این اقدام را افتخاری برای خود می‌داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار