کمبود امکانات و نیروی انسانی چالش مهم رسیدگی به امور جوانان گناباد است

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: هم اکنون اداره ورزش و جوانان گناباد با وجود گستردگی هر ۲ بخش ورزش و امور جوانان تنها با ۲ نیرو ارائه خدمات می‌کند.

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: این مساله موجب شده است که به تقاضا‌ها و نیاز‌های قشر جوان پاسخ لازم و موثر داده نشود.

وی اضافه کرد: این درحالی است که مسایل مربوط به قشر جوان باید توسط افراد کارشناس و متخصص آشنا به اقتضائات و مشکلات این قشر رسیدگی و پاسخ داده شود، اما در گناباد به دلیل نبود افراد متخصص در این بخش با خلاء و کمبود بسیاری مواجه هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: بعد از ادغام سازمان‌های امور جوانان و تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان به تبع آن تشکیل ادارات استانی و شهرستانی تابعه، ساز و کار مناسبی برای رسیدگی به مسایل جوانان در مناطقی مانند شهرستان گناباد در نظر گرفته نشد.

اکبری ادامه داد: با وجود گستردگی مسایل و مشکلات قشر جوان در بخش‌های مختلف اعم از ازدواج، اشتغال، مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکانات و نیروی انسانی موجود جوابگوی نیاز نیست.

وی تصریح کرد: رشته‌های مختلف ورزشی هم دارای گستردگی‌ها و مسایل خاص خود است و تجمیع آن با امور جوانان در وظایف یک اداره موجب می‌شود که نتوان به راحتی به تنگنا‌های قشر جوان رسیدگی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان ذیربط می‌خواهیم که مسایل مربوط به جوانان از بخش ورزش منفک شود و همانند گذشته در قالب یک سازمان مستقل (سازمان امور جوانان) قرار بگیرد تا اقتضائات ورزشی و امور مربوط به قشر جوان بهتر پاسخ داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار