آموزش بیش از ۴ هزار قرآن آموز در کرمان

آموزش بیش از ۴ هزار قرآن آموز طی امسال به همت مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان صورت گرفت.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان سه‌شنبه ۲۱ شهریور در بازدید از دفتر اداری مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، یکی از دلایل موفقیت این مجمع را تکیه نکردن به افراد و گروه‌های مختلف دانست و با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه، گفت: وقتی فعالیت و برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه انجام شود، مردم نیز استقبال می‌کنند و آموزش بیش از ۴ هزار قرآن آموز طی امسال به همت مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، مصداق همین نکته است و اثر وضعی بسیار بزرگی خواهد داشت. 

او تصریح کرد: کودک و یا نوجوانی که قرآن تلاوت می‌کند، نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی اطراف خود متعهد خواهد بود. 

فداکار با اشاره به استقبال خوب و قابل توجه مردم از فعالیت‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم، تصریح کرد: این مجمع، یک ظرفیت خوب برای انجام فعالیت‌های قرآنی در سطح استان است. 

در ادامه توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان ضمن معرفی این مجمع، گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های قرآنی در سطح کشور که از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد. 

او بیان داشت: این مجمع، دارای شیوه آموزشی خاص خود است و هدف آن جذب و رشد اقشار مختلف جامعه برای  انجام فعالیت‌های قرآنی است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار