مشکل ۳ واحد تولیدی در شهرستان خوی با ورود دادگستری آذربایجان غربی برطرف شد

با ورود دادگستری استان آذربایجان غربی مشکل ۳ واحد تولیدی آرد اورین، کارخانه قند و کارخانه شکلات طوطیای در شهرستان خوی بررسی و برطرف شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین قضایی همراه در سفر کاری خود به حوزه قضایی خوی از کارخانه آرد اورین و نیز کارخانه قند و کارخانه شکلات طوطیای این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در یکی از این بازدید‌ها که در مجموعه آرد اورین بود ضمن حضور در قسمت‌های مختلف این واحد تولیدی که با تولید محصول استراتژیک آرد زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم می‌کند در نشستی که با مدیران آن داشت در جریان مشکلات که عمدتاً بانکی و اختصاص سهمیه گندم است قرار گرفته و دستور طرح مشکلات این واحد تولیدی را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان بادعوت از مدیران نهاد‌های مرتبط را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و همراهان همچنین در کارخانه قند و کارخانه تولید شکلات طوطیای خوی نیز حضور یافته و با بازدید از این واحد تولیدی در جریان مشکلات آن قرار گرفته و دستور پیگیری رفع مشکلات را از صادر کرد.

عتباتی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های مجموعه مدیریت قضایی در سفر به حوزه‌های قضایی حضور در واحد‌های تولیدی است، خصوصاً واحد‌های تولیدی دارای مشکل که نیاز به حمایت و کمک دارند.

وی ادامه داد: عزم جدی و هماهنگی خوبی بین مجموعه قضایی و مجموعه‌های اجرایی با رویکرد حمایت از واحد‌های تولیدی و کمک به توسعه اشتغال، اقتصاد و تولید استان شکل گرفته که همان اقدام عملی برای اجرایی کردن فرامین و تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و اشتغال است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: اقدامات خوب و مناسبی نیز در جهت بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، مخصوصاً واحد‌های تولیدی که با سیستم بانکی و یا با ادارات و نهاد‌ها مشکلاتی دارند در دستور کار دستگاه قضایی استان شکل گرفته که نیاز به ورود دستگاه قضایی است تا بتوانیم کمک قابل توجهی به واحد‌های تولیدی استان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.