افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا در کرمان

ارشد نظامی ارتش گفت: افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش برگزار شد.

سرتیپ دوم امیرغلامعلیان با اشاره به اینکه افتخار میزبانی اولین المپیاد ورزشی بانوان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را داریم، گفت: این یک رویداد بی نظیر است که برای اولین بار انجام شده است.

او افزود: حرکت و داشتن فعالیت‌های ورزشی برلی افراد خانواده یک امر اساسی و حیاتی محسوب می‌شود و خداراشاکریم که ارتش جمهوری اسلامی در این زمینه با همت، عمل می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان کرد: این المپیاد ورزشی در ۴ رشته دارت، آمادگی جسمانی، شما و دومیدانی در سطح کشوری با حضور همسر و فرزندان کارکنان نیروی زمینی انجام شد.

امیرغلامعلیان با اشاره به حضور ۱۵۰ ورزشکار خانم برای المپیاد، اضافه کرد: هدف از برگزاری این افتتاحیه در درجه اول انتخاب تیم قدرتمند از هر رشته ورزشی برای مسابقات پیش رو در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و سپس تکریم خانواده‌ها و تقویت آمادگی جسمی آن‌ها در کنار فعالیت رقابت آمیز سالم است.

همچنین رهنوردی رئیس هیئت ورزشی بانوان نزاجا در این مسابقات گفت: در هر ۴ رشته ورزشی ۲ گروه سنی تعریف کرده ایم که شامل ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۱ تا ۴۱ سال بوده که نفرات اول تا سوم هر گروه از هر رشته را انتخاب و درنهایت تیم منتخب در ۴ رشته، برای شرکت در مسابقات کل ارتش (اجا) که المپیاد کشوری هست نیز حضور مقتدرانه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار