برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان کرمان همزمان با سراسر کشور

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان کرمان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خبر از آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت‌های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات مکانیکی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه سه و آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و در همین راستا در استان کرمان نیز این آزمون در روز‌های مذکور انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد:آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان با شرکت مجموعا چهار هزار ۷۸۰ نفر داوطلب شامل ۱۲۱۸ داوطلب زن و سه هزار و ۵۶۲ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می‌شود.

حافظی اظهار کرد: این آزمون در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی شهر رفسنجان و دانشگاه پیام نور شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

ارشادی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمان به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و ادامه داد: شرکت کنندگان در مجموعه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس‌های inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

گفتنی است نتایج این آزمون‌ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.