آغاز بارش‌ها در کشور از عصر امروز

سازمان هواشناسی از عصر امروز برای بیشتر نقاط کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.

از عصر امروز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب غرب سواحل دریای خزر ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی ارتفاعات و داشته‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران رعد و برق وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

بارش در این روز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی خواهد بود. سه شنبه این شرایط در نوار شمالی کشور ارتفاعات و دامنه‌های البرز ادامه خواهد داشت و در نواحی شرق و شمال شرق بارش پراکنده انتظار می‌رود. 

چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب و پنجشنبه علاوه بر این نواحی در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. 

جمعه نیز سامانه بارشی در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور فعالیت خواهد داشت. 

طی پنج روز آینده در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شبه رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

امروز در غرب شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و سه شنبه در استان‌های واقع در داشته‌های جنوبی البرز مرکز جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق کشور در بعضی از ساعات، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

برچسب ها: هواشناسی کشور ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار