تاکیدفرماندار لردگان برتجهیز دستگاه‌های سنگین برای مقابله با شرایط بحران

فرماندار لردگان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان موظف به تعمیر و تجهیز دستگاه‌های سنگین و سبک خود برای مقابله با بحران‌های احتمالی هستند.

منصور کریم‌زاده اظهار داشت: به‌منظور تعمیر و تجهیز دستگاه‌های سنگین و سبک دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد محدودیت اعتباری وجود ندارد.

وی افزود: در زمان بحران هیچ‌گونه کوتاهی مدیریتی و انسانی پذیرفتنی نیست و تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان لردگان موظف به پاسخ‌گویی هستند.

کریم‌زاده لایروبی تمامی مسیل‌ها و پل‌ها در شهرستان لردگان را ضروری اعلام و اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی لردگان برای تسریع در روند برداشت محصولات کشاورزی اطلاع‌رسانی کند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: کشاورزان شهرستان لردگان علاوه بر تسریع در روند جمع‌آوری محصولات خود باید نسبت به کشت پائیزی قبل از فرا رسیدن سرما اقدام کنند.

کریم‌زاده هرس درختان از سوی شهرداری‌های شهرستان لردگان را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: بخشداران، شهرداران و دهیاران این شهرستان نسبت به تشکیل جلسات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اقدام کنند و آمادگی کامل برای پیشگیری از بروز خسارت‌های احتمالی در زمان وقوع بحران را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار