ارائه خدمات فرهنگی به بیش از ۴ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در نیشابور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور از ارائه خدمات فرهنگی به بیش از ۴ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند زیر پوشش حمایت کمیته امداد در سال گذشته خبر داد.

ذبیح الله حاجتمند رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی که دانش آموزان و دانشجویان با آن مواجه هستند باید آموزش و ارتباط مستمر با مددجویان داشته باشیم، گفت: طی یک سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، مورد حمایت کمیته امداد نیشابور اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور با تاکید بر اینکه در سال گذشته خدمات فرهنگی به بیش از ۴ هزار دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارائه شده است، افزود: بر این اساس ۵ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان وام دانشجویی از صندوق امداد ولایت، کمیته امداد به دانشجویان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح یاس، ثبت نام رایگان دانش آموزان مستعد در مدارس هیات امنایی، غیر انتفاعی و نمونه دولتی (مدارس همدل) برگزاری اردو‌های زیارتی سیاحتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگی مشاوره‌ای برای زنان سرپرست خانوار از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

حاجتمند ابراز کرد: واحد مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری کلینیک مشاوره رز، خدمات تخصصی مشاوره فردی، گروهی و روان درمانی را به مددجویان ارائه می‌کند که در همین راستا در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۷۹۱ نفر از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شده اند.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) نیشابور اضافه کرد: در ایام اربعیت ۱۲۳ نفر از مددجویان در در قالب طرح شوق زیارت به کربلا اعزام شدند که ۲۴۶ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای کمک هزینه سفر دریافت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار