پیام مجاهدان مقاومت لبنان به همتایان فلسطینی: انگشت ما نیز روی ماشه است

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پیامی به رزمندگان مقاومت فلسطین بر حمایت از آن‌ها در پشت مرز‌های فلسطین اشغالی تاکید کردند.

در پیام مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان آمده است: این بخشی از عزم ما در پشت مرز‌های فلسطین است، ما برای حمایت از مسجد الاقصی سلاح به دست گرفتیم و پیروزی وعده ماست.

رزمندگان مقاومت لبنان تاکید کردند:‌ای مردم مظلوم غزه، از دست دادن فرزندان و زنان و جوانان درد بزرگ است، اما روحیه پایداری شما بزرگ‌تر است.

در این پیام تاکید شد: این خون مقاومت شماست که این رژیم فرتوت را غرق کرده است و آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. شما قهرمانان راه و جهاد و کاروان‌های عزم و شهادت، بینی این رژیم را به خاک مالیدید.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ادامه خطاب به همتایان فلسطینی خود اعلام کردند: به جهانیان نشان دادید که رژیم اشغالگر از تار عنکبوت ضعیفتر است و رهایی و آزادی نزدیک است.

در این پیام همچنین خاطرنشان شده است: انگشت ما مانند شما بر روی ماشه است و در حمایت از آسیب‌پذیرترین و مظلوم‌ترین ملت فلسطین عزیز با دشمن خدا می‌جنگیم.

حزب‌الله لبنان طی روز‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روز‌های گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
همه محور مقاومت و همه کشورهای اسلامی باید این جمله را بگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
امید خدا پیروز می شوید نابود باد اسرائیل صهیونیست
آخرین اخبار