صهیونیست‌ها از بیماران الشفاء به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند

رئیس بخش سوختگی بیمارستان الشفاء اعلام کرد نظامیان صهیونیست از آن‌ها دائما درباره نیرو‌های حماس سوال می‌پرسند و از بیماران سواستفاده می‌کنند.

دکتر احمد مفید المخللاتی، رئیس بخش سوختگی مجتمع الشفا، به الجزیره گفت: وضعیت در مجتمع غم انگیز است و بدتر می‌شود.

او در ادامه افزود: ما ۱۵ نفر از تیم پزشکی هستیم و ۲۶۰ بیمار هنوز در بیمارستان بستری هستند. ما دو بیمار را در بخش مراقبت‌های ویژه از دست دادیم و این مجموعه دیگر برای ارائه مراقبت مناسب نیست.

این دکتر فلسطینی گفت: ما نمی‌توانیم به آزمایشگاه‌ها برسیم و ۸ روز است که نه غذا وارد شده و نه آب. بخش رادیولوژی ویران شده است. ۲۲ بیمار کلیوی داریم و نمی‌توانیم برای آن‌ها درمان کنیم.

او درخصوص نقشه صهیونیست‌ها نیز گفت: اشغالگران عمدا به دنبال به تعویق انداختن تخلیه بیمارستان و خریدن زمان هستند. نظامیان از ما در مورد انبار‌های اسلحه و مکان نیروهای حماس می‌پرسند.  ارتش اسرائیل از بیماران به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

او در پایان تاکید کرد که وضعیت بیمارستان بسیار بد است و نمی‌تواند حتی ساده‌ترین درمان‌ها را ارائه دهد.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تلاش‌ها برای خروج اجساد شهدای فلسطینی ناکام مانده و برای دفن آن‌ها شروع به حفر گورهای دسته جمعی در محوطه‌ی بیمارستان الشفاء کرده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه هم شامگاه گذشته خبر داد که رژیم صهیونیستی بیش از هزار و ۳۰۰ کشتار علیه ساکنان غزه انجام داده است که در پی آن، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
برعکس میگن دزدپررویقه صاحبخونه رامیچسبه دروغ نمیگن
آخرین اخبار