ما با دعای شهدا توانستیم داعش را شکست دهیم

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ما با خون شهدا و دعای آن‌ها توانستیم داعش را در دنیا شکست دهیم ، شهدا به خاطر وطن از جان و آرامش خود گذشتند، تا ایران در مقابل دشمنان سرخم نکند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرایی با بیان اینکه که شهدا در زندگی دنیایی خود صراط مستقیم را انتخاب کردند گفت: پیمودن راه شهدا نیازمند شناخت دقیق و بصیرت است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا ذهن جوانان ما را کنترل کند افزود: اگر بخواهیم این انقلاب را حفظ کنیم و جوانان‌مان را از انحرافات باز داریم، مطمئناً بهترین و آسیب‌ناپذیرترین پیوند، پیوندی است که یک جوان با شهدا پیدا می‌کند.

وی افزود: خون شهدا ضامن امینت است و بر همین اساس نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت قرار دارد.

سرایی در دیدار با خانواده شهیدان سید احمد حیدری موسوی و علی عبدالله پور در روستای علی آباد گفت: این مادران بودند که در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر در پشت جبهه‌ها به ملت و انقلاب خدمت کرده و عزیزان خود را فدای حفظ و صیانت از کشور راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کردند.

حجت الاسلام سرایی گفت: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

برچسب ها: شهدا ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار