ارائه خدمات مطلوب به مردم باید از سوی عوامل ستاد بحران مورد توجه قرار بگیرد

فرماندار شهرستان کلیبر ارائه خدمات مطلوب به مردم باید از سوی عوامل ستاد بحران مورد توجه قرار بگیردگفت: در موضوع مدیریت بحران ها، اتخاذ تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دستگاه‌های ذیربط برابر شرح وظایف باید اقدامات پیشگیرانه را بصورت دقیق و کارشناسی دنبال و در سطح آمادگی کاملی قرار داشته باشند.

میر حسین بهادری در جلسه‌ی ستاد هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان گفت: با عنایت به احتمال بارندگی‌های گسترده و پرحجم از اواسط آذرماه، کلیه اعضای این ستاد موظفند به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی، برنامه‌های مناسب را پیش بینی و در اختیار ستاد مقابله با بحران این شهرستان قرار دهند و هیچ گونه کم کاری از سوی هر نهادی قابل قبول نمی‌باشد.

وی افزود: تامین ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم، آمادگی ماشین آلات خدماتی و نیرو‌های امدادی، اورژانس، نانوائی‌ها و ... از مسائل مهم و ضروری در این خصوص است.

وی آمادگی شهرداری‌ها و عوامل راهداری این شهرستان را در زمان بارش برف ضروری دانست و گفت: انتظار است کلیه دهیاران و شورا‌های اسلامی نیز در سطح مناطق روستایی آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی داشته باشند، همچنین شبکه بهداشت و درمان نیز لیست مادران باردار پرخطر را تحویل این ستاد دهد تا در صورت نیاز و قبل از بارش برف سنگین این مادران برای اسکان به شهر انتقال داده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار