شرکت خودروسازی یزد به روز‌های اوج باز می‌گردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری گفت: با رفع مشکلات شرکت خودروسازی، گام‌های مؤثرتری برای اشتغال و رونق اقتصادی کشور برداشته می‌شود.

محمدعلی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در بازدید از شرکت خودروسازی یزد گفت: شرکت خودروسازی یزد توانایی ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار خودرو در فاز دوم را دارد و در حال حاضر وانت با ظرفیت یک تن بار را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

او با اشاره به طرح توسعه شرکت برای راه‌اندازی خط تولید خودور‌های ون ۱۱ نفره و ون باری، افزود: با توجه به مشکلات مالی و تامین نقدینگی این شرکت امیدواریم با رفع این مشکلات شرکت گام‌های مؤثرتری در جهت اشتغال و رونق اقتصادی کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت خودروسازی یزد هم گفت: در فاز اول این شرکت فقط برخی از قطعات را وارد و با داخلی سازی ۳۰ درصدی، فرآیند مونتاژ خودرو انجام می‌شد.

کریمی افزود: در فاز دوم قصد داریم با افزایش ساخت قطعات داخل خودرو به بالای ۵۰ درصد، ۲ مرحله به فرآیند تولید که شامل اتاق سازی بدنه و رنگ آمیزی کابین به مجموعه خودروسازی اضافه کنیم که این امر ضمن ایجاد اشتغال بیشتر در مجموعه و فراهم آوری ظرفیت تولید بسیار بالاتر، باعث کاهش ارزبری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار