دستگیری ۴۰۱ سارق و معتاد متجاهر در خوزستان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان از اجرای طرح سراسری پیشگامان در استان و دستگیری ۴۰۱ سارق و معتاد متجاهر خبر داد.  

سرهنگ حسین عیدی گفت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ به مدت ۴ روز همزمان با سراسر کشور باهدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و همچنین پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خوزستان با استفاده از همه رده‌های اجرایی پلیس پیشگیری، کوپ، یگان امداد و ایستگاه‌های بازرسی به مرحله اجرا درآمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه ۲۸۶ سارق دستگیر و به ۳۹۵ فقره سرقت معترف شدند، افزود: از جمله دستاورد‌های این طرح دستگیری ۱۱۵ معتاد متجاهر، کشف ۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق بود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان  با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر و مقتدرانه طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده، ادامه داد: در اجرای این طرح ۴ روزه تعداد ۹۰۲ منطقه و نقطه آلوده و جرم خیز با اولویت شناسایی و دستگیری سارقان جرائم خشن و مالخران، ارازل و اوباش، معتادان متجاهر و محکومان متواری بوده و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.