اعزام نماینده آمریکا به منطقه در سایه حملات ارتش یمن به کشتی‌های صهیونیستی

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن فرستاده ویژه خود در امور کشور‌های خلیج فارس را برای حفاظت از آنچه «امنیت دریای سرخ عنوان شده» به منطقه می‌فرستد.

 وزارت امورخارجه آمریکا به دنبال حمله ارتش ملی یمن به کشتی رژیم صهیونیستی، بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که واشنگتن فرستاده ویژه خود در امور کشور‌های خلیج فارس را برای حفاظت از آنچه "امنیت دریای سرخ عنوان شده" به منطقه می‌فرستد.

وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد: فرستاده ویژه خود در امور یمن این هفته به برای هماهنگی در خصوص حفاظت از امنیت دریایی دریای سرخ به خلیج [فارس]سفر می‌کند.

براساس گزارش وزارت امورخارجه آمریکا، در سفر تیم لندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن به کشور‌های حاشیه خلیج فارس بر ضرورت کنترل جنگ میان اسرائیل و حماس تأکید خواهد شد.

وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد: ایالات متحده به همراه متحدان کلیدی خود در حوزه دریایی برای تضمین حمل و نقل بین‌المللی تلاش خواهد کرد.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: مشورت با متحدان خود را در مورد پاسخ به حملات حوثی‌ها به کشتی‌ها ادامه می‌دهیم. در حال رایزنی با تعدادی از کشور‌ها برای تشکیل نیرو‌های دریایی برای حفاظت از کشتی‌ها در آب‌های بین المللی هستیم.

در همین حال وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز اعلام کرد: «اگر تصمیم به اقدام علیه حوثی‌ها بگیریم، در زمان و مکان مناسبی علیه آن‌ها اقدام خواهیم کرد.»

شبکه الجزیره قطر روز یکشنبه به نقل از یک مقام پنتاگون نوشت، چند موشک و پهپاد از یمن به سوی ناوشکن آمریکایی کارنی و چند کشتی تجاری در دریای سرخ شلیک شد.سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از ملت فلسطین، تردد کشتی‌های دشمن صهیونیستی را مختل کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۴۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
حملات اسرائیل به پایگاه‌های ایرانی در سوریه بدون پاسخ نمی‌ماند | تهران از هیچ کمکی به گروه‌های مقاومت دریغ نمی‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
گُمشید کثافتهای آدم کُش چی شده به فکر بین الملل افتاده اید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است. آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است/ جامعه بین المللی 9 سال ایستاد و بمباران مردم یمن را تماشا کرد/ آمریکا در جنایت جنگی یمن، همدست عربستان است. آمریکا همراه با چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ائتلاف متجاوزسعودی درجنگ یمن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
همه گروه های تروریستی آموزش دیده عربستان هستند گروه های تروریستی منطقه آموزش دیده مدارس تحت حمایت مالی عربستان سعودی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
باید جنایت آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.
آمریکایی‌ها ۴۸ تانکر دیگر از نفت سوریه را غارت کردند منابع سوری از سرقت ۴۸ تانکر نفت سوریه توسط نیرو‌های تروریستی آمریکا در این کشور خبر دادند.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
تلفات طوفان «ایان» در آمریکا به بیش از ۱۰۰ نفر رسید/ آقای جو بایدن! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟ انگلیس جنایتکار از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایت های رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی انگلیس جنایت می کنند، آدم مش کشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
انگلیس ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است. نیروهای تروریست انگلیسی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
انگلیس به همراه اروپا و آمریکا در اعتراضات و ناآرامی های اخیر ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
بمباران شدید مردم غزه در این مدت 60 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد/ انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اروپا از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد/ انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند. اعتراضات اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سینه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و آمریکا در صدر آنها قرار دارد. هزار و ۴۰۰ سال قبل اعلامیه حقوق بشر به همه انسان ها اعلام شد و جبهه استکبار پس از جنایات پس از جنگ جهانی دوم یک منشور خود ساخته را به عنوان قانون حقوق بشر به تصویب رساندند اما امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سنیه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود. دشمنان به بهانه های واهی به هر نقطه ای از جهان حمله می کنند و دیوانه وار از رژیم جنایتکار سعودی حمایت تسلیحاتی می کنند و مردم بی دفاع و مظلوم کشوری مانند یمن را کشتار می کنند. حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. اروپایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. صهیونیست ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
باید جنایت آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم.
باید جنایت انگلیس و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم .
باید جنایت اسرائیل و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
آمریکایی‌ها ۴۸ تانکر دیگر از نفت سوریه را غارت کردند منابع سوری از سرقت ۴۸ تانکر نفت سوریه توسط نیرو‌های تروریستی آمریکا در این کشور خبر دادند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار