تل‌آویو: خان یونس را محاصره کردیم/ ۲ نظامی دیگر صهیونیست کشته شدند

درحالی که رژیم صهیونیستی مدعی محاصره خان یونس است، شمار تلفات نظامی این رژیم افزایش یافت.

عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه از ۲۷ اکتبر آغاز شده است و به جز وقفه‌ای یک هفته‌ای که برای تبادل اسرا و ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه انجام شد، تل آویو در بمباران و کشتار فلسطینیان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. عملیات در شمال غزه با آواره کردن مردم این منطقه به سمت جنوب همراه بود و اکنون نظامیان صهیونیستی در حال انجام عملیات در مرکز این باریکه هستند. 

به گزارش الجزیره، هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد نیرو‌های ما اکنون خان یونس را به محاصره خود درآورده اند. 

وی افزود: ۶۰ روز پس از آغاز جنگ علیه جنبش حماس، نیرو‌های ما منطقه خان یونس را به طور کال محاصره کرده اند. ما بسیاری از مواضع حماس را در شمال غزه نابود کرده و اکنون در حال عملیات علیه مواضع این جنبش در جنوب هستیم. 

ادعا‌های مقامات صهیونیست درباره موفقیت در عملیات زمینی در غزه در حالی مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که امروز منتشر ساخت اعلام کرد طی عملیات امروز در غزه ۲ نظامی ما به دست حماس کشته شدند. 

بدین ترتیب شمار تلفات نظامیان صهیونیست از زمان آغاز عملیات زمینی در غزه به ۸۲ نفر رسید. در مجموع تاکنون ۴۰۸ نظامی صهیونیست به دست نیرو‌های حماس از هفتم اکتبر تاکنون کشته شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
مسلمانان همشون مردن
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۳:۲۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
حماس پیروزه
آخرین اخبار