بیش از هزار ایده خلاق مردمی برای نوروز ۱۴۰۳ مشهد دریافت شده است

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت:از ابتدای آذر ماه کنونی، هزار و ۱۷۶ ایده خلاقانه مردمی در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به مسافران و زائران نوروز ۱۴۰۳ مشهد دریافت شده است.

محمد علی توسلی مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۹۵۶ مورد از این ایده‌ها در بخش دانش آموزی بوده است که نشان از حضور پررنگ جوانان در این حوزه دارد.

او با بیان این که کل اقشار جامعه می‌توانند تا بیستم آذر ماه کنونی، ایده‌های خلاقانه خود را در این زمینه ارسال کنند افزود: متقاضیان از سراسر کشور، می‌توانند با مراجعه به سایت ایده، در رویداد ملی مساله محور شوق زیارت حضور شرکت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: نوروز سال آینده، پس از حدود ۳۰ سال، به طور کامل همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود لذا ایده‌های ارائه شده، باید همسو با این ایام باشد.

توسلی قابل اجرا بودن را از مهترین لازمه‌های ایده‌های ارائه شده دانست و بیان کرد: محور‌های ایده‌های ارائه شده باید در حوزه اسکان و رفاه، مدیریت حمل و نقل، زائران خارجی، موضوعات اجتماعی، نظارت بر بازار و امداد و نجات باشد.

او تصریح کرد: هفته پایانی آذر ماه کنونی، این رویداد به صورت حضوری در مشهد برگزار می‌شود و ضمن معرفی ایده‌های برتر، از آنان با اهدای جوایز نفیس قدردانی به عمل می‌آید.

برچسب ها: ایده خلاق ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
برای چرخ دستی هایی که بار مسافران را در ایستگاه قطار مشهد جابجا می‌کنند رمپی در نظر گرفته شود تا این بندگان خدا چرخها را در پلکان به زور به بالا و پایین نکشند