دستگاه‌های خدماتی و امدادی برای فصل زمستان آمادگی کامل داشته باشند

فرماندار جلفا با اشاره به اجرای طرح‌های زمستانی توسط دستگاه‌های امدادی و خدماتی اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط باید در فصل زمستان آمادگی کامل داشته و با تجهیز و ماشین‌آلات مناسب در مسیر‌های اصلی حضور فعال داشته باشند.

عطاپور در جلسه شورای ترافیک بر لزوم آمادگی و مشارکت بخشداران و دهیاران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های فصل زمستان تاکید کرد و گفت: پیش‌بینی، تهیه و ذخیره‌سازی سوخت برای فصول سرد سال خصوصا روستا‌های فاقد سوخت گاز از موارد اولویت‌دار و ضروری است.

وی افزود: دستگاه‌های ذیصلاح و مرتبط باید با بازدید‌های مستمر اصلاحات لازم همچون تابلو‌ها و علائم راهنمایی و پاکسازی حاشیه جاده‌ها و ... را برای ایمنی تردد وسایط نقلیه انجام دهند.

فرماندار شهرستان جلفا در خصوص تحقق ایمنی و امنیت جاده ها، سهولت تردد و کاهش حوادث جاده‌ای گفت: ما نیاز به این داریم تا خطرات موجود در جاده مرند و جلفا را رفع نماییم و این جاده باید هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شود، باید پیمانکار را ملزم به ایجاد ایمنی کامل در راه نمایند به گونه‌ای که مردم دغدغه‌ای از بابت سفر در این مسیر‌ها را نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار