آزار و اذیت کلامی دانشجوی هاروارد به دلیل پوشیدن روسری + فیلم

ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد یک دانشجو به دلیل پوشیدن روسری در محوطه دانشگاه از سوی همسر مشاور سابق اوباما مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.

به تازگی ویدئویی از یک دانشجوی دانشگاه هاروارد در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد به دلیل پوشیدن روسری در دانشگاه مورد آزار و اذیت کلامی قرار می‌گیرد. این ویدیو به سرعت همه‌گیر (وایرال) شده و بحث‌ها در خصوص رفتار نامناسب با هواداران فلسطین را برانگیخته است.

به گزارش میدل ایست آی، دانشجویی که این ویدیو را ضبط کرده می‌گوید همسر مشاور سابق باراک اوباما او را به دلیل پوشیدن روسری با طرح چفیه که به عنوان نماد همبستگی با مردم فلسطین شناخته می‌شود، آزار کلامی داده است. خانمی که در ویدیو دیده می‌شود «ایو گربر» نام دارد و همسر «جیسون فورمن» است. فورمن اقتصاد دان و استاد دانشگاه هاروارد است و در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما مشاور  او بود. 

در این ویدیو «ایو گربر» به دنبال دانشجو راه می‌رود و با طعنه به او می‌گوید: «ممنونم که این اطراف راه می‌روی و با آن روسری تروریستی‌ات در خانواده‌ها احساس ناامنی ایجاد می‌کنی». دختر دانشجو در پاسخ می‌گوید: «مردم فلسطین هم وقتی کشورشان توسط اسرائیل اشغال شد به شدت حس ناامنی پیدا کردند». زنی که او را مورد آزار کلامی قرار داده مجددا با لحنی طعنه‌آمیز در پاسخ می‌گوید: «خوشحالم که به کشته شدن غیرنظامیان افتخار می‌کنی»!

اخیرا تنش‌ها در دانشگاه‌های آمریکا پیرامون مسئله فلسطین شدت گرفته است. جمعیت‌های دانشجویی فلسطینی گزارش داده‌اند که با سانسور مواجه هستند. از سوی دیگر، برخی مقامات آمریکایی خواستار برخورد با تجمعات حامی فلسطین در دانشگاه‌ها شده‌اند.

نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی که می‌گوید قصد دارد برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود اخیرا اعلام کرده باید معافیت مالیاتی دانشگاه‌هایی که تجمعات ضد صهیونیستی برگزار می‌کنند، برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
هاروارد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
چه جالب یک حرکت طوفان القصا در هفتم اکتبر چه معجزاتی صورت گرفت اول با ادامه جنگ پوچی علم در دنیا مثل دانشگاههای بنام دنیا را روکرد دوم پرده از زیر سلطه بودن سازمان ملل توسط دیکتا توری آمریکای نژاد پرست وشیطان پرست وچهار کشور اروپایی که حامی آمریکا هستند ضد بشریت وانسانیت ومحیط زیست وفضا هستند سوم دراین جنگ لباس انسانما از تن این مکاران در آمد نشان داد با بمب فسفری برای کودکان وزنان وزیر کردن بیماران زنده با تانک وماشینهای زره ای ونابود کردن بیمارستانها وکُشتن اسیران آزاد شده خودشان اینها مثل گُربه بچه های خودشان را هم میخورند جالب تر از همه بدون عقل زندگی میکنند وهمیشه شکست میخورند چون پول را حلال مشکلات میدانند خار وذلیل خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
به نظر من اگر دانشگاههای آمریکا مرکز علم واقعی بودند ودرجامعه نفود داشتند سیاسیون به آنها احترام میگذاشتند در دانشگاه هاروارد فقط درس چگونه میتوان حیوانات را به پوشش انسان درآورد بسیار مهم است واگر انسانی پوشش واقعی داشت مورد انتقاد واهانت قرار میگیرد مثلا حیوان اوباما ومشاورش وبایدن وترامپ وبایدن که با پول مدرک میگیرند ومعلوم است مزدوران نظام نژاد پرست در دانشگاهها هم نفود کرده وعلم ومعرفت را هم خریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
طرف پوشش نداره داره کار سیاسی میکنه
منم میخوام برم پرچم اسرائیل رو سرم کنم و برم دانشگاه
Canada
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
اسامی دانشجویان هاروارد را روی trucks نوشته آند
تا دولت یا شرکتی آنها را استخدام نکنند
بخاطر تظاهرات بنفع فلسطینی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
باور نمیکنم تو آمریکا همچین کاری کنن، اینا که مهد آزادی بیان و حقوق بشر هستن!!! به قول خودتحقیرها فقط تو ایران از این کارا می‌کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
واقعا کار مردم آزادی خواه آمریکا سخته
اساتید صهیونیست به دانشجهاشون گفتن که باید حامیان فلسطین رو اذیت کنن
مردم باغیرت آمریکا، ان‌شاءالله خدا کمکتون کنه، کم نیارید
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شما میذارین مردم چیزیییییی ببین هیچی در فیلم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
دروغه حتماخودشون کاری یاگیره حلافکارافتادن
آخرین اخبار