رجبی دوانی:

بنیاد ایران شناسی در پی شناساندن هویت ارزشمند ایرانی اسلامی است

رییس بنیاد ایران‌شناسی گفت: شناساندن هویت ارزشمند ایرانی اسلامی دغدغه این بنیاد است.

رییس بنیاد ایران‌شناسی کشور در در سفر به ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه  شناساندن هویت ارزشمند ایرانی اسلامی دغدغه بنیاد ایران شناسی است افزود: مقابله با تهاجم فرهنگی غرب را یکی دیگر از مهمترین دغدغه‌های امروزی عنوان کرد و گفت: در مقابل این هجمه باید فرهنگ متعالی کشورمان را ترویج کنیم.

محمد حسین رجبی دوانی ادامه داد: هجمه گسترده فرهنگ غربی، موجب نفوذ مراسم بیگانه با فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه شده است.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی کشور ادامه داد: در ۱۹ استان نمایندگی داریم و درصدد هستیم با همکاری وزارت کشور به زودی در سایر استان‌ها نیز نمایندگی تأسیس کنیم.

رجبی ادامه داد: یکی از برنامه‌های بنیاد ایران‌شناسی، نهادینه کردن عشق و تعصب به پرچم توسط جوانان است، زیرا برای کشور ما علاوه بر اینکه پرچم تقدس ملی دارد، تقدس دینی هم دارد از این رو تلاش می‌کنیم عشق و تعجب به پرچم در بین جوانان و مردم را شعله ورتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم در بنیاد ایران‌شناسی تاریخ ایران را در سه مقطع دوره ایران باستان، دوره اسلامی و دوره انقلاب اسلامی بررسی و تحلیل کنیم و در آن را در ابعاد ملی و بین المللی بشناسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.