قتل عام دانش آموزان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها

وزارت آموزش و پرورش غزه از شهادت ۴ هزار و ۳۶۸ دانش آموز و بمباران ۳۸۸ مدرسه در حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

رژیم صهیونیستی در راستای نسل کشی فلسطینیان در غزه از حمله به هیچ اهداف غیرنظامی چشم پوشی نکرده است و از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به جز یک وقفه هفت روزه برای تبادل اسرا، تمامی زیرساخت‌های این باریکه را هدف قرار داده است. مدارس یکی از این اهداف غیرنظامی محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، وزارت آموزش و پرورش غزه امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون ۴ هزار و ۳۶۸ دانش آموز در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. در این حملات ۷ هزار و ۸۱۹ دانش آموز نیز زخمی شده اند. 

این بیانیه می‌افزاید: اشغالگران صهیونیست تمامی زیرساخت‌های آموزشی غزه را آماج حملات خود قرار داده اند به طوری که تاکنون ۳۸۸ مدرسه و مرکز آموزشی در این باریکه هدف حملات هوایی و خمپاره‌ای دشمن صهیونیست قرار گرفته است. 

وزارت آموزش و پرورش غزه همچنین از شهادت ۲۳۱ معلم و مدیر آموزشی و زخمی شدن ۷۵۶ تن دیگر در حملات صهیونیست‌ها به این باریکه خبر داد. 

با این حال، توحش صهیونیست‌ها علیه دانش آموزان تنها به باریکه غزه خلاصه نمی‌شود. آمار‌ها نشان می‌دهد از زمان آغاز موج جدید توحش اسراییل علیه فلسطینیان، ۴۱ دانش آموز نیز در کرانه باختری به شهادت رسیده و ۲۸۲ تن نیز زخمی شده اند. 

در موج بازداشت‌های گسترده صهیونیست‌ها در کرانه باختری نیز نام ۸۵ دانش آموز نیز دیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار