رئیس هیئت بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور خود در سرنوشت خود و جامعه نقش ایفا می‌کنند.

محمود عرب پور گفت: انجام فرایند‌های روز اخذ رای از ساعات اولیه آغاز شده است و مردم با حضورشان نشان می‌دهند برای سرنوشت خویش ارزش قائلند و با این شور و شعور توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را خنثی و امید دلدادگان به نظام را بیشتر می‌کنند.

وی افزود: ماهیت ذاتی انتخابات، شور و هیجان و نشاط است، اما پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور خود در سرنوشت خود و جامعه نقش ایفا می‌کنند.

عرب پور تصریح کرد: حضور مردم کوهبنان در پای صندوق‌های اخذ رای همواره بی‌نظیر و با مشارکت حداکثری بوده است و در این دوره نیز ان شاءالله شاهد مشارکت حداکثری مردم شهرستان  خواهیم بود.

وی ابراز داشت: به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و برای ارتقای سطح دانش و توان عوامل، جلسات متعدد آموزشی و توجیهی برای هیئت‌های بازرسی، سربازرسان و بازرسان شهرستان برگزار شده است.

مسئول هیئت بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: در این آموزش‌ها نحوه استفاده از سامانه جامع انتخابات، روند اجرای انتخابات، نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی، تکالیف بازرسان شعب و آنچه که یک بازرس انتخابات باید بداند آموزش داده شده است.

وی تاکید کرد: بازرسان رعایت اصل بی طرفی، تسلط به قانون و مقررات، نظارت بر سلامت انتخابات و تعامل با عوامل و دست اندکاران انتخابات را مد نظر دارند.

عرب پور افزود: طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون در سطح شهرستان هیچ گونه تخلفی گزارش نشده و تمام فرآینده‌های انتخابات طبق برنامه زمان بندی در حال ا نجام می‌باشند و حضور مردم نیز تا این ساعت مطلوب بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.