انتخاب رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان کردستان

محمدمهدی امان‌الهی به عنوان رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان کردستان انتخاب شد.

مجمع انتخابات ورزش جانبازان و توان‌یابان کردستان امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

در ابن مجمع محمدمهدی امان الهی با کسب ۹ رای از ۱۲ رای ماخوذه، به ریاست این هیات برگزیده شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این در مجمع از تلاش و فعالیت‌های جامعه ورزش و جوانان استان برای حضور پرشور در انتخابات روز گذشته و حضور حماسه ساز آنان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران همیشه در همه صحنه‌ها پیشقدم بوده اند، گفت: امیدواریم نمایندگان منتخب مردم با ارائه خدمات فضای ناامیدی در میان مردم را رفع کنند چراکه مردم با حضور خود نشان دادند که با همه مشکلات پای انقلاب هستند.

غلام ویسی خاطر نشان کرد: اگر مسئولان عملکردی مناسب داشته باشند مردم با دلگرمی بیشتر در پای صندوق‌های حاضر می‌شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: اکثر از هیئت‌های استان از مشکلات مالی و اعتبارات گلایه‌مند که ما منکر آن نیستیم.

وی با بیان اینکه هیات‌ها ۱۰ منبع تامین مالی دارند که یکی از آن‌ها ورزش و جوانان است، گفت: هئیت‌ها برای اختصاص منابع مالی از دیگر منابع تلاش کنند و فقط متوصل به ورزش و جوانان نباشند.

غلام ویسی خاطر نشان کرد: کمک به هیات فقط تامین مالی منابع مالی از طرف ورزش و جوانان نیست و با قاطعیت می‌توان گفت که بیشترین کمک‌ها از سوی این اداره کل به هئیت معلولان و جانبازان بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: استخر سرپوشیده و سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج در اختیار هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: این مجموعه برای استفاده هرچه بهتر در اختیار این هئیت قرار گرفت، اما طی چند سال اخیر مسئولین وقت برای نگهداری این استخر کم کاری و واقعا در حق این هئیت جفا کردند.

غلام ویسی تاکید کرد: با عدم نگهداری مناسب، این ۲ مکان را به تعطیلی کشاندند و اکنون استخر این مجموعه با بدهی فراوان، غیرفعال و نیازمند تعمیرات اساسی است.

وی گفت: مسئولان با نگاه ویژه‌ای که به حوزه ورزش دارند و اعتباراتی را مصوب شده و به زودی تعمیرات آن انجام خواهد شد.

محمدمهدی امان‌الهی نیز پیش از انتخاب به عنوان رئیس هیئت در سخنانی اظهار کرد: برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت مختلفی برای این هئیت دارم.

رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان کردستان گفت: با همکاری ورزش و جوانان و دیگر ادارات، استخر مجموعه هئیت جانبازان تعمیر و تجهیز خواهد شد و تلاش می‌کنیم که امید بزرگی برای ورزشکاران باشد که از در آمد آن برای تامین هزینه‌های این هئیت استفاده کرد.

وی حمایت از ورزشکاران ملی پوش و در شرف ملی شدن را از دیگر برنامه‌های خود خواند و افزود: امیدواریم از ورزشکاران استان در پارالمپیک حضور یابند.

امان الهی با بیان اینکه ساماندهی و احیای هیئت‌های شهرستانی جز دیگر اولویت‌های کاری بنده است، گفت: با توجه به جامعه هدف زیاد این هئیت، می‌طلبد ادارات متولی به خصوص اداره کل ورزش و جوانان حامی این ورزشکاران باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.