کسری حقوق دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شد

استاندار کرمان گفت: کسری حقوق‌ها در استان پرداخت شده و سایر کسری‌ها نیز تا پایان سال‌جاری پرداخت می‌شود.

محمدمهدی فداکار گفت: کار مالی دارای اهمیت بالایی است و لحظه‌ای نمی‌توان از آن غفلت کرد، لذا جادارد از همه همکاران شاغل در این مجموعه تقدیر و تشکر داشته باشم. 

وی افزود : حقوق معادن امسال بیش از دو برابر سال گذشته در اختیار استان قرار دارد که یک اتفاق خوبی است و می‌توان به پروژه‌ها تزریق شود. 

استاندار کرمان با ابراز رضایت از رشد سرمایه‌گذار خارجی در سال‌جاری، بیان کرد: این روند در سال آینده نیز رشد بهتری خواهد داشت و جذب سرمایه‌گذاری بیشری رقم خواهد خورد. 

وی با اشاره به تأثیرگذاری شاخص‌های اقتصادی استان بر یکدیگر، اظهار کرد: خوشبختانه کسری حقوق‌ها در استان پرداخت شده و این خبر خوبی برای کارمندان است که بتوانند در روز‌های پایان سال برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند، سایر کسری‌ها نیز تا پایان سال‌جاری پرداخت می‌شود. 

صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در این دیدار با اشاره به پرداخت مبلغ یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان، گفت: کسری حقوق‌ها نیز پرداخت شده و سایر کسری‌ها نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود. 

وی با اشاره به تخصص مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی، تاکید کرد: در زمینه قانون اصلاح معادن در حقوق دولتی رشد داشته‌ایم و در این زمینه مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است. 

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان با بیان این مطلب که در سال ۱۴۰۲، هفت طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی داشته‌ایم، افزود: مبلغ مصوب این هفت طرح بالغ بر ۶۴ میلیون دلار بوده است که سرمایه جذب شده در استان بالغ بر ۳۱ میلیون دلار بوده است.

برچسب ها: سرمایه گذاری ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار