مقام عربستانی: حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران در نظر مردم قهرمان هستند

یک مقام عربستانی پنجشنبه شب به یک شبکه رژیم صهیونیستی گفت: حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران به عنوان یک قهرمان به نظر می‌رسند.

به گزارش شبکه المیادین، یک مقام عربستانی با بیان اینکه حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران در نظر مردم قهرمان هستند، به شبکه کان رژیم صهیونیستی گفت: این درحالی است که ما کشور‌های عربی که اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل می‌کنیم خائن جلوه کرده‌ایم.

این مقام عربستان که خواست نامش فاش نشود، افزود: تنها «مسائل انگشت شماری» برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل باقی مانده است.

یکی از مقامات ارشد آمریکا که با «آنتونی بلینکن» وزیر امورخارجه ایالات متحده به جده سفر کرده بود، اعلام کرد که مذاکرات در عربستان بر بخش دوجانبه یک طرح متمرکز بود که در آن ریاض، رژیم صهیونیستی را در ازای پیشرفت قابل اعتماد در ایجاد کشور فلسطینی به رسمیت بشناسد.

طرح آمریکا شامل تضمین‌های دفاعی و کمک‌های ایالات متحده در تقویت برنامه هسته‌ای غیرنظامی در عربستان سعودی است.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ژانویه (دی/ بهمن) پیشنهاد بلینکن را رد کرد که به موجب آن عربستان روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی و در ازای آن تل‌آویو با فراهم کردن مسیری برای تشکیل کشور فلسطین موافقت می‌کرد.

منبع: ايرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
حشدالشعبی یادشون نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عاقبت با باطل بودن ...امریکا ..اسراییل .روباه ی مکار .همینه .منفور میشوی در نزد با وجدانها دنیا
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
خوب چه شد که جهان عرب را به این روز انداختی که بعد از جمال عبدالناصر ایران و گروههای تحت حمایت وی محبوبیت خاصی در جهان عرب یافتن و ازطرفی قطر هم می رود با نشان دادن چهر متعادل و بدون از هرگونه تکفیر مذاهب فرقه های اسلامی از خود چهره ای متواضع نشان داده و به عنوان قطب جهان اهل سنت در جهان اسلام پای در جای شما بگذارد تکفیر تکفیر تکفیر امروزه سعودی ها در خاورمیانه تاوان حمایت از گروههای تکفیری را بطور وحشتناکی در حال پرداخت شما قضایای روزهای اخیر غزه را هم به ان اضافه کنید خواهید دید که ایران به درون خانه تان حتی درون خانه علمای وهابی سعودی هم نفوذ کرده و اینک کار از کار گذشته
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عربستان برای روابط بااسرائیل التماس میکندچه فلسطین باشدیانباشدازلحاظ ایدولوژیگ به هم میخورند
آخرین اخبار