دیدار اعضای قرارگاه خاتم الانبیا با نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی

در دیدار اعضای قرارگاه خاتم الانبیا با نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، اولویت‌های طرح‌های کلیدی استان تشریح شد.

نماینده ولی فقیه ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا در طرح‌های مختلف گفت: با توجه به وابستگی قرارگاه به سپاه پاسداران، مردم به این نهاد اعتماد دارند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم با اشاره با تدابیرمسئولان و همت فعالان در این قرارگاه افزود: امروز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استان در حوزه‌های مختلف از جمله انتقال آب، طرح‌های راه سازی و بهره مندی بهینه از معادن هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار کارنامه قرارگاه خاتم الانبیا را پر افتخار دانست و گفت: در هر حوزه استراتژیکی که قرارگاه خاتم الانبیا وارد شده است، بعنوان پیشرو عمل کرده است و خط شکنی قرارگاه خاتم الانبیا غیر قابل انکار است.

مالک رحمتی در خصوص طرح‌های اولویت دار در حال اجرا توسط این قرارگاه افزود: هم اکنون اجرای مسیر ارتباطی جلفا_ کلاله، انتقال آب ارس، مسیر ارتباطی هشترود مراغه، متروی تبریز و بیمارستان هزار تخت خوابی و طرح‌های توسعه‌ای مس سونگون، در اولویت این قرارگاه استو تامین مالی این پروژه‌ها از سوی دولت در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: روند اجرای پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در حال حاضر عادی است و با برنامه ریزی دقیق و تامین منابع مالی نیازمند سرعت بخشیدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار