نوسازی ۸۰ درصد بخش‌های ۳ بیمارستان‌ تامین اجتماعی اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: ۸۰ درصد بخش‌های ۳ بیمارستان‌ تامین اجتماعی اصفهان نوسازی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: برای بهبود شرایط فیزیکی و ارائه خدمات درمانی بهتر، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون حدود ۸۰ درصد بخش‌های سه بیمارستان‌ این سازمان در استان بهسازی و نوسازی شده است.

محمد رجالی افزود: برای بهبود شرایط فیزیکی بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان، استقرار «سیستم هتلینگ» و انجام اقدامات عمرانی، طرح بهسازی و نوسازی بیمارستانی در دستور کار مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون حدود ۸۰ درصد بخش‌های سه بیمارستان‌ ملکی سازمان در استان بهسازی و نوسازی شده است.

او ادامه داد: در دولت سیزدهم برای نخستین‌بار مرکز «جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان» راه‌اندازی شد که با توجه به نیاز استان به این مرکز و هزینه‌های بالای جراحی قلب، هزینه‌ درمان در این بخش برای بیمه‌شدگان رایگان است.

رجالی خاطرنشان کرد: سال پیش افزون بر ۳۵۰ عمل در مرکز جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان انجام شد و درصددیم، امسال تعداد عمل‌های جراحی در این مرکز درمانی را افزایش و خدمات موثرتری را به بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

او گفت: در «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، سال گذشته بخش زنان و مامایی بیمارستان‌های شریعتی و شهید غرضی اصفهان با بودجه ۴۵۰ میلیارد ریالی به بخش‌های«LDR» (بخش ویژه زایمان) مجهز و عملیات استقرار آن در بیمارستان حضرت زهرا(س) نجف‌آباد نیز از بهمن پارسال آغاز شد و تا پایان امسال این بیمارستان هم‌ به این بخش مجهز می‌شود.

رجالی گفت: در راستای توسعه خدمات اورژانس در بیمارستان شریعتی، با توجه به تعداد زیاد بیمارانی که از خدمات اورژانس این مرکز درمانی استفاده می کنند، عملیات توسعه آن از سال گذشته آغاز شد و بزودی۳۷۰ مترمربع به مساحت اورژانس‌ شریعتی اضافه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان یادآور شد: در بحث بیمارستان جایگزین قرار است بجای بیمارستان قدیمی شریعتی یک بیمارستان جدید ۵۰۰ تختی در منطقه شهید کشوری اصفهان ساخته شود و تاکنون مجوزهای احداث آن هم اخذ شده و کارهای اولیه طرح مربوطه نیز توسط ستاد مرکزی سازمان در تهران در حال پیگیریست.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.