افزایش فشار خانواده اسرای صهیونیست برای برکناری نتانیاهو

خانواده اسرای صهیونیست برای تحت فشار قرار دادن نتانیاهو و برکناری او کنفرانس خبری اضطراری برگزار کرده و در بیانیه‌ای خواستار توافق فوری شدند.

خانواده اسرای صهیونیست در شهر تل‌آویو یک کنفرانس خبری اضطراری برگزار کرده و در آن از دیگر صهیونیست‌ها خواستند تا برای «نجات اسرائیل از دست نتانیاهو» به خیابان‌ها بیایند.

به گزارش الجزیره، در بیانیه‌ای که خانواده اسرا منتشر کرده‌اند، گفته شده که حماس در حال باز پس گیری تسلط خود در مناطقی است که پیش‌تر ارتش اشغالگر ادعا می‌کرد آن را تصرف کرده است.  به گفته بستگان اسرا، رژیم صهیونیستی «هیچ استراتژی» برای جنگ ندارد و فاجعه در حال بدتر شدن است. 

این بیانیه در ادامه، دیگر اعضای حزب نتانیاهو را خطاب قرار می‌دهد و از آنان می‌خواهد برای نجات جان گروگان‌ها هر چه سریع‌تر به یک توافق دست یافته و این کابینه را سرنگون کنند؛ زیرا این کابینه «به گروگان‌ها اهمیتی نمی‌دهد و اسرائیل را به نابودی می‌کشاند». 

گفتنی است، ساعتی پیش «ابو عبیده» سخنگوی شاخه نظامی حماس اعلام کرد که ارتش اشغالگر بیش از یک ماه پیش محل اسارت دو اسیر صهیونیست در غزه را بمباران کرد و اکنون یکی از آنها بر اثر وخامت وضعیت جسمی و عدم دریافت مراقبت‌های پزشکی که در نتیجه تخریب بیمارستان‌های غزه به وجود آمده، کشته شده است. حماس پیش از این نیز هشدار داده بود که اسرا در غزه نگهداری می‌شوند و بمباران‌های رژیم که علیه مردم بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد، این اسرای صهیونیست را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

گفتنی است، فشار‌های داخلی بر نتانیاهو در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که امشب نیز تظاهرات گسترده‌ای در تل‌آویو برگزار شود.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه اسرائیل در نتانیاهو خلاصه شده یهود یهود است و از ابتدا کارشان جنایت خیانت و فتنه در جهان بوده و خواهد بود .این یکی و یادگیری هیچ فرقی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
امید است بعد از اعلام اتش بس و پس از ازادی اسرا که اگر اقای نتانیاهو با لجاجت اش مانع ان شده سرزمین های اشغالی را ترک و به موطن خود بازگردید و با این کار خود انتقام تان را از نتانیاهو گرفته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
این اسرا صهیونیست هستند یا یهودی یا اسراییلی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
این آشغال کثیف برکنارنمیشه تنهاراهش اینکه خودتون دست به کاربشین وازصفحه ی روزگارمحوش کنیدبایک تروربه نفع خودتون ودنیاعمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر نتانیاهو وصهیونیستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر اینها هم شگرد صهیونیسم نیست پس چرا شروع به اعمال فشاربر نتانیاهو نوکر بایدن وانگلیس نمی کنند چرا مرگ بر نتان یاهو وآمریکا نمیگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
همه این آشوبها تو آمریکا زیر سر همین یهودیای مخالف نتانیاهو هست
آخرین اخبار