معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس خبرداد؛

مشارکت ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس گفت: تاکنون ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشته‌اند که نسبت به سال قبل، افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مهدی ابراهیمی گفت: از جمله این برنامه‌ها، گلریزان پویش "مشهد مهربان"  است که ویژه مناطق سیزده‌گانه شهرداری تعریف شده و اجرایی می‌شود.
 
وی گفت: پویش مشهد مهربان که از ماه مبارک رمضان، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانيان جرائم غیرعمد آغاز به کار کرده، تا ولادت امام‌رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس افزود: با توجه به استقبال پرشور شهروندان از این پویش، احتمال تمدید بازه زمانی پیش‌بینی شده وجود دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشته‌اند که این آمار، نسبت به سال گذشته، صد درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنان میزان مشارکت درحال افزایش است.

وی برگزاری کوهپیمایی ویژه اعضای باشگاه اجتماعی همسران مشهدی (باهم)، برپایی جشن‌های مختلف ویژه اقشار خاص در مدارس استثنائی ویژه توانیابان و همچنین جشن خانواده شاد رضوی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه دانست.
برچسب ها: پویش ، کمک های مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.